درب سرد خانه ای سریع بازشو

درب سردخانه ای سریع بازشو

درب سردخانه ای سریع بازشو یکی از کاربردی ترین دربها برای سردخانه ها می باشد تا با سرعت ۱.۵ متر در ثانیه مانع هدر رفت انرژی و برودت در سردخانه ها گردد. درب سردخانه ای سریع بازشو یک درب تمام اتوماتیک برقی است که ار PVC دو لایه که داخل آن از فوم های مخصوص الاستومری به همراه پروفیل های خاص پر شده و توسط موتور ۳ فاز صنعتی و کنترلر های صنعتی با سرعتی بین ۱ متر تا ۱.۵ متر در ثانیه رو به بالا رول شده و باز می شود یا برعکس، درب سریع بازشو سردخانه عایق ۱۰۰% دما با هوابندی کامل است که برای سردخانه های صفر درجه به بالا استفاده می شود.

صنایع مواد غذایی، صنایع دارویی سردخانه ها کاربرهای اصلی این نوع درب ها هستند. این درب در فروشگاه یا سالن های تولید بزرگ برای محل نگهداری گوشت و لبنیات نیز می تواند مورد استفاده باشد.

اندازه استاندارد این نوع درب ها ۳.۵ * ۳.۵ و سرعت باز و بست آن ۸۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه قابل تنظیم می باشد.

این درب از نوعی پارچه ابریشمی با روکش دو طرفه از جنس UV-PVC ساخت کشور بلژیک ساخته می شود.

این نوع درب برای باز و بسته شدن از یک کنترل باکس با دکمه استارت استاپ نصب شده روی دیوار کنار آن فرمان می گیرد و ریموت کنترل نیز قابل ارائه می باشد.

یک سنسور متال یا همان لوپ دتکتور مغناطیسی نیز در فاصله مناسب با درب روی زمین تعبیه می شود که برای مکان هایی مناسب است که تردد لیفتراک یا جک پالت وجود دارد که با رسیدن وسیله به سنسور درب به صورت اتوماتیک باز و پس از تردد بسته می شود.

ثابت نگه داشتن دمای محیط، کنترل دما و انرژی به علت سرعت بالا، استهلاک پایین، صرفه جویی در مصرف انرژی و پول این نوع درب را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شرکت هامون درب صدرا با کادری مجرب در زمینه تولید و راه اندازی انواع درب های اتوماتیک صنعتی و تجاری در تمام نقاط کشور خدمات خود را ارائه می دهد.

درب سریع سردخانه ای یا کلد استورج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *