درب هیبریدی سریع

درب هیبریدی سریع بازشو از جمله درب های سریع باز شو به صورت رول آپ می باشند که تلفیقی از کرکره و درب فست رول PVC هوابند می باشد و با سرعت استاندارد ۷۰ سانتیمتر در ثانیه تا ۱.۵ متر در ثانیه می توان درب سریع هیبریدی را طراحی و تولید نمود تا هوابندی کامل و حفاظت فیزیکی بالایی را به مصرف کننده ارائه نماید،

درب هیبریدی سریع بازشو (High-Speed Hybrid Rapid Door) درب هیبریدی نوعی از درب صنعتی است که برای کاربردهایی که نیاز به باز و بسته شدن سریع درب دارند، استفاده میشود. این دربها ترکیبی از ویژگیهای دربهای صنعتی کرکره ای و دربهای صنعتی اتوماتیک فست رول را دارا میباشند. درب‌های هیبریدی سریع بازشو از جنس PVC با مقاومت بالا بوده به صورت دوجداره بوده که درون آن با تیغه های کرکره فوم دار به صورت خاصی طراحی شده که کاملا حرکتی نرم و بی صدا را  به همراه دارد و به وسیله سیستم موتور گیربکس با سرعت ۷۰ سانتیمتر در ثانیه تا ۱.۵ متر در ثانیه قابل عملکرد هستند. این درب‌ها معمولاً دارای سیستمهای حفاظتی ایمنی شامل چشم الکترونیکی یا لوپ دتکتور هستند که در هنگام تشخیص وجود اشیاء یا افراد در مسیر درب، فرآیند باز و بسته شدن را متوقف میکنند.

مزایای استفاده از درب هیبریدی سریع بازشو شامل سرعت باز و بسته شدن بالا، کاهش زمان انتقال، حفظ دما و رطوبت، کاهش هدر رفت انرژی، محافظت از محیط در برابر گرد و غبار و حشرات، و افزایش کارایی فرآیندها و جریان کار در انبارها، ورودی سالن ها و ایستگاه های اتش نشانی است.

تفاوت عمده درب فست هیبریدی با درب فست رول یا درب فست فولد در این است که پارچه یا پرده PVC که در درب فست هیبریدی به کار می رود دوجداره می باشد و در درون جداره های آن از تیغه های آلومینیومی دوجداره فوم دار یا تیغه های فولادی دوجداره فوم دار یا بدون فوم بر حسب نوع کاربری استفاده می شود و به جای اتصال تیغه ها از طریق عصایی ها مثل کرکره های معمولی از دوخت اچ اف HF  (High Frequency)  استفاده می شود که ضمن بی صدا بودن حرکت درب عایق بندی بسیار بالایی را به همراه دارد، درب های هیبریدی عایق بسیار خوبی در برابر حرارت، برودت، صدا و گرد و خاک می باشند؛ ریل های جانبی در ب فست فولد آپ از فولاد گالوانیزه به همراه جاروبک و یا لاستیک های هوابندی در طرفین درب فست فولد نصب می گردند و تاج دستگاه سریع السیر فولد آپ نیز از فولاد گالوانیزه ساخته شده است، برای بهبود عملکرد درب های فست هیبریدی از براکت های فولادی کرومات شده و سوراخ کاری شده توسط دستگاه CNC و بهترین یاتاقان های صنعتی موجود در بازار ایران استفاده شده است.

 

همچنین درب های سریع بازشو هیبریدی یا سریع بازشوی PVC هیبریدی به لطف طراحی برد اختصاصی توسط تیم مهندسی شرکت هامون درب، درب های هیبریدی ساخت گروه هامون درب مجهز به مدار کنترل هوشمند با تمامی قابلیت ها اعم از امکان اتصال به چشم الکترونیک، فلاشر، لوپ دتکتور، شاسی جهت مخالف درب، PLC، اتصال به اینورتر یا همان درایو و اتصال به کلیه سیستم های BMS کلیه نقطه نظرات و درخواست مشتریان را میسر نموده است، در صورت نیاز مشتری به سرعت بالای ۸۰ سانتیمتر که استاندارد درب های فست فولد است در مدار فرمان از اینورتر یا همان درایور استفاده می گردد و سرعت را میتوان کاملا هوشمند تنظیم نمود و در ابتدا و انتهای کورس حرکتی درب فست هیبریدی حرکت آهسته می باشد تا از خسارت به قطعات مکانیکال درب فست هیبریدی یا همان سریع السیر فست رول هیبریدی جلو گیری شود. فضای مورد نیاز درب هیبریدی در بالای درگاه ورودی حدود ۷۰ سانتیمتر می باشد که درب هیبریدی فست در آن فضا روی محور اصلی رول می شود.

این درب ها به صورت عمومی در محیط های خارجی به داخلی نصب میگردد ولی اگر در داخل نیز نیاز به عایق بندی بهتر باشد می توان از درب هیبریدی استفاده نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *