درب فست فولد

درب فست فولد چیست؟ درب فست فولد طبق استانداردهای جهانی با سرعت ۷۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه تشکیل شده از پرده اصلی از جنس UV-PVC جهت هوابندی و مجزا نمودن دو محیط از یکدیگر و جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود گرد و خاک که توسط موتور گیربکس صنعتی و تابلوی کنترل باز و بسته می شود. 

درب فست فولد هامون درب از پرده ای از جنس UV-PVC ساخت بلژیک ساخته می شود که بابت هوابندی و جلوگیری از ورود و خروج هوا و انرژی و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک در مبادی ورودی و خروجی سالنهای تولید یا بین دو سالن در تمام کارخانجات بکار می رود این درب با سرعت ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه می تواند سرعت داشته باشد و در عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۱۵ متر قابل اجرا می باشد، لوله های فولادی به صورت عرضی از پرده PVC در مقابل باد به خوبی محافظت می نمایند و تسمه های ابریشمی وظیفه بالا کشیدن درب توسط موتور گیربکس و تابلوی فرمان را به صورت پوشه ای یا فولدینگ به عهده دارند.

درب فست فولد آپ یکی از بهترین گزینه ها برای ورود و خروج درب سالن ها می باشد چون با سرعت و بدون دخالت دست می توان درب فست فولد را به وسیله لوپ دتکتور مغناطیسی یا چشم الکترونیکی یا تگ های RFID یا ریموت کنترل به صورت اتوماتیک باز کرد و درب فست فولد به صورت پیش فرض اگر مانعی در مسیر بسته شدنش نداشته باشد بسته می شود و عبور و مرور لیفتراک، چرخ دستی، پالت تراک و هر وسیله ای را سهولت می بخشد. ریل های دستگاه از فولاد گالوانیزه به همراه جاروبک های مویی و سیستم پانتوگراف داخل ریل باعث هوابندی کامل درب و عدم صدا هنگام وزش باد می شوند، در ساخت و تولید درب فست فولد، شرکت هامون درب از بهترین متریال موجود در ایران استفاده می نماید که برد کنترل آن نیز توسط تیم مهندسی شرکت هامون درب طراحی و تولید شده که مجهز به میکروپروسسور جهت برنامه ریزی و اتصال به درایو یا اینورتر است تا بتوان سرعت درب فست فولد را کنترل نمود. 

برای مشاهده مطالب بیشتر لطفاً اینجا کلیک فرمایید

درب فست فولد طبق استانداردهای جهانی دربی است از جنس UV-PVC که بابت هوابندی و جلوگیری از ورود و خروج هوا و انرژی، همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک در مبادی ورودی و خروجی سالنهای تولید در تمام کارخانجات بکار می رود این درب با سرعت ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه می تواند سرعت داشته باشد

2 دیدگاه برای “درب فست فولد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *