نوآوری در هامون درب: ما همیشه یک گام جلوتر از سایرین هستیم؛ شما چطور؟

هامون درب با نوآوری های خود یک گام نسبت به سایر تولید کنندگان این صنف جلوتر است، آیا شما در بیزینس و کار خود از رقبای تان جلوتر هستید؟

هامون درب با نوآوری های خود یک گام نسبت به سایر تولید کنندگان این صنف جلوتر است، آیا شما در بیزینس و کار خود از رقبای تان جلوتر هستید؟

هامون درب با تولید دربهای سریع بازشو، فست رول، فست فولد، سردخانه ای سریع، هیبریدی سریع، انواع داک لولر هیدرولیک و داک شلترها، درب های ضد حریق و دربهای ضد انفجار، درب های سکشنال صنعتی و کرکره های صنعتی و در کل دربهای صنعتی و تجهیزات تخلیه و بار گیری همواره یک گام از سایر تولید کنندگان داخلی جلوتر بوده است.

چرا که با شرکت در نمایشگاه های بین المللی در خارج از ایران از تولید کنندگان این تجهیزات صنعتی بازدید داشته و با دقت تمام نوآوری های به روز دنیا را زیر نظر دارد، چرا که نوآوری مساوی است با کیفیت بهتر و کارایی بالاتر، آیا شما هم در کارگاه یا کارخانه خود نسبت به دیگر تولید کنندگان خود یک یا چند گام جلوتر هستید؟

شاید در تولید خود جلوتر باشید ولی بایستی از پرت انرژی با استفاده از تجهیزات و درب های صنعتی کار خود را بهبود ببخشید چون با استفاده از محصولات ما میتوانید در صرف انرژی، دستمزد و زمان صرفه جویی بسیار خوبی داشته باشید و قیمت های تمام شده خود را نسبت به رقبای خود به طور قابل ملاحظه ای بهبود دهید و همچنین میزان رضایت کارمندان و کارگران خود را بالاتر ببرید، چرا که فشار فیزیکی بر جسم و روح آنها با استفاده از درب های سریع، و تجهیزات تخلیه و بارگیری به شدت کاسته می شود و محیط کاری امن تر و راحت تری را تجربه می کنند، که در آن به دلیل استفاده از دربهای فست رول یا فست فولد دمای داخل سالن مطلوب تر است و با استفاده از انواع داک لولر ها نیازی به بلند کردن کالاها با دست ندارند، شاید تا به حال به ذهن شما این موضوع مهم خطور نکرده بود، ولی تجربه بیش از ۳۰ سال کار ما در این صنعت و بازخورد کسانی که با ما کار کردند این تجربه گران بها را به ما داد تا با شما صاحبان صنعت در میان بگذاریم، کما اینکه الان کمتر کشوری را پیدا می کنید که در کارخانجات خود از این محصولات به وفور استفاده نکنند، پس پیشنهاد ما این است که از محصولات ما در صفحات این وبسایت دیدن کنید و از ما مشاوره رایگان بگیرید تا شما هم پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود داشته باشید.

درب فست فولد

درب فست فولد چیست؟ درب فست فولد طبق استانداردهای جهانی با سرعت ۷۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه تشکیل شده از پرده اصلی از جنس UV-PVC جهت هوابندی و مجزا نمودن دو محیط از یکدیگر و جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود گرد و خاک که توسط موتور گیربکس صنعتی و تابلوی کنترل باز و بسته می شود. 

درب فست فولد هامون درب از پرده ای از جنس UV-PVC ساخت بلژیک ساخته می شود که بابت هوابندی و جلوگیری از ورود و خروج هوا و انرژی و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک در مبادی ورودی و خروجی سالنهای تولید یا بین دو سالن در تمام کارخانجات بکار می رود این درب با سرعت ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه می تواند سرعت داشته باشد و در عرض ۱۰ متر و ارتفاع ۱۵ متر قابل اجرا می باشد، لوله های فولادی به صورت عرضی از پرده PVC در مقابل باد به خوبی محافظت می نمایند و تسمه های ابریشمی وظیفه بالا کشیدن درب توسط موتور گیربکس و تابلوی فرمان را به صورت پوشه ای یا فولدینگ به عهده دارند.

درب فست فولد آپ یکی از بهترین گزینه ها برای ورود و خروج درب سالن ها می باشد چون با سرعت و بدون دخالت دست می توان درب فست فولد را به وسیله لوپ دتکتور مغناطیسی یا چشم الکترونیکی یا تگ های RFID یا ریموت کنترل به صورت اتوماتیک باز کرد و درب فست فولد به صورت پیش فرض اگر مانعی در مسیر بسته شدنش نداشته باشد بسته می شود و عبور و مرور لیفتراک، چرخ دستی، پالت تراک و هر وسیله ای را سهولت می بخشد. ریل های دستگاه از فولاد گالوانیزه به همراه جاروبک های مویی و سیستم پانتوگراف داخل ریل باعث هوابندی کامل درب و عدم صدا هنگام وزش باد می شوند، در ساخت و تولید درب فست فولد، شرکت هامون درب از بهترین متریال موجود در ایران استفاده می نماید که برد کنترل آن نیز توسط تیم مهندسی شرکت هامون درب طراحی و تولید شده که مجهز به میکروپروسسور جهت برنامه ریزی و اتصال به درایو یا اینورتر است تا بتوان سرعت درب فست فولد را کنترل نمود. 

برای مشاهده مطالب بیشتر لطفاً اینجا کلیک فرمایید

درب فست فولد طبق استانداردهای جهانی دربی است از جنس UV-PVC که بابت هوابندی و جلوگیری از ورود و خروج هوا و انرژی، همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک در مبادی ورودی و خروجی سالنهای تولید در تمام کارخانجات بکار می رود این درب با سرعت ۷۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه می تواند سرعت داشته باشد

داک لولر هیدرولیک

داک لولر هیدرولیکی: داک لولر هیدرولیک یکی از تجهیزات مکانیکی است که صفحه فولادی آجدار به عرض ۲ متر و طول ۲.۹ متر با استفاده از نیروی هیدرولیک، ارتفاع سکوی بارگیری را تنظیم میکند تا ارتباط بین کف سکوی بارانداز و کف تریلی ها و کامیون ها را در ارتفاع های مختلف را هم تراز کند.

کاربرد داک لولر هیدرولیکی یا همان همسطح کننده هیدرولیکی که به آن رمپ بارگیری نیز گفته می شود:

داک لولر هیدرولیکی یکی از ابزارهای مهم و حیاتی در صنعت است که برای جابجایی بارهای سنگین و بزرگ استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از سیستم هیدرولیکی عمل می کند و از قدرت هیدرولیکی برای حرکت و جابجایی بارها استفاده می کند. در این مقاله به معرفی عملکرد، مزایا و کاربردهای داک لولر هیدرولیکی خواهیم پرداخت.

عملکرد داک لولر هیدرولیکی به این شکل است که با استفاده از یک سیلندر هیدرولیکی و یک پمپ هیدرولیکی، قدرت لازم برای جابجایی صفحه فولادی که بارها از روی آن جابجا می شوند را تأمین می شود. این دستگاه دارای یک سیستم کنترل هیدرولیکی است که به کاربر اجازه می دهد تا بار را به آسانی و با دقت جابجا کند. همچنین، داک لولر هیدرولیکی دارای سیستم ترمز هیدرولیکی نیز است که امنیت بار را تضمین می کند.

استفاده از داک لولر هیدرولیکی دارای مزایای زیادی است. اولین مزیت آن، سرعت بخشیدن به جابجایی بار به کامیون یا به انبار است و مزیت دیگر آن قدرت و قابلیت حمل بارهای سنگین است. با استفاده از قدرت هیدرولیکی، داک لولر قادر به جابجایی بارهای سنگین تا وزن های بسیار بالا است. همچنین، دقت بالا و کنترل دقیق حرکت بار نیز یک مزیت دیگر این دستگاه است.

داک لولر هیدرولیکی در صنایع مختلف و کاربردهای متعدد استفاده می شود. از جمله کاربردهای اصلی آن می توان به استفاده در صنایع دارویی، لبنی، سلولوزی، پروتئینی، سردخانه ها، کشاورزی، انبار داری و حمل و نقل اشاره کرد. این دستگاه به عنوان یک ابزار حمل و نقل بار حجیم و سنگین، در انبارها برای جابجایی بارها و در صنایع مختلف برای جابجایی مواد خام و تولید شده استفاده می شود.

در نتیجه، داک لولر هیدرولیکی به عنوان یک ابزار حیاتی در صنایع مختلف شناخته می شود. با عملکرد سریع و قدرتمند، مزایای زیاد و کاربردهای گسترده، این دستگاه به عنوان یک ابزار حمل و نقل بار حجیم و سنگین بسیار مورد توجه است.

درب هیبریدی سریع

درب هیبریدی سریع بازشو از جمله درب های سریع باز شو به صورت رول آپ می باشند که تلفیقی از کرکره و درب فست رول PVC هوابند می باشد و با سرعت استاندارد ۷۰ سانتیمتر در ثانیه تا ۱.۵ متر در ثانیه می توان درب سریع هیبریدی را طراحی و تولید نمود تا هوابندی کامل و حفاظت فیزیکی بالایی را به مصرف کننده ارائه نماید،

درب هیبریدی سریع بازشو (High-Speed Hybrid Rapid Door) درب هیبریدی نوعی از درب صنعتی است که برای کاربردهایی که نیاز به باز و بسته شدن سریع درب دارند، استفاده میشود. این دربها ترکیبی از ویژگیهای دربهای صنعتی کرکره ای و دربهای صنعتی اتوماتیک فست رول را دارا میباشند. درب‌های هیبریدی سریع بازشو از جنس PVC با مقاومت بالا بوده به صورت دوجداره بوده که درون آن با تیغه های کرکره فوم دار به صورت خاصی طراحی شده که کاملا حرکتی نرم و بی صدا را  به همراه دارد و به وسیله سیستم موتور گیربکس با سرعت ۷۰ سانتیمتر در ثانیه تا ۱.۵ متر در ثانیه قابل عملکرد هستند. این درب‌ها معمولاً دارای سیستمهای حفاظتی ایمنی شامل چشم الکترونیکی یا لوپ دتکتور هستند که در هنگام تشخیص وجود اشیاء یا افراد در مسیر درب، فرآیند باز و بسته شدن را متوقف میکنند.

مزایای استفاده از درب هیبریدی سریع بازشو شامل سرعت باز و بسته شدن بالا، کاهش زمان انتقال، حفظ دما و رطوبت، کاهش هدر رفت انرژی، محافظت از محیط در برابر گرد و غبار و حشرات، و افزایش کارایی فرآیندها و جریان کار در انبارها، ورودی سالن ها و ایستگاه های اتش نشانی است.

تفاوت عمده درب فست هیبریدی با درب فست رول یا درب فست فولد در این است که پارچه یا پرده PVC که در درب فست هیبریدی به کار می رود دوجداره می باشد و در درون جداره های آن از تیغه های آلومینیومی دوجداره فوم دار یا تیغه های فولادی دوجداره فوم دار یا بدون فوم بر حسب نوع کاربری استفاده می شود و به جای اتصال تیغه ها از طریق عصایی ها مثل کرکره های معمولی از دوخت اچ اف HF  (High Frequency)  استفاده می شود که ضمن بی صدا بودن حرکت درب عایق بندی بسیار بالایی را به همراه دارد، درب های هیبریدی عایق بسیار خوبی در برابر حرارت، برودت، صدا و گرد و خاک می باشند؛ ریل های جانبی در ب فست فولد آپ از فولاد گالوانیزه به همراه جاروبک و یا لاستیک های هوابندی در طرفین درب فست فولد نصب می گردند و تاج دستگاه سریع السیر فولد آپ نیز از فولاد گالوانیزه ساخته شده است، برای بهبود عملکرد درب های فست هیبریدی از براکت های فولادی کرومات شده و سوراخ کاری شده توسط دستگاه CNC و بهترین یاتاقان های صنعتی موجود در بازار ایران استفاده شده است.

 

همچنین درب های سریع بازشو هیبریدی یا سریع بازشوی PVC هیبریدی به لطف طراحی برد اختصاصی توسط تیم مهندسی شرکت هامون درب، درب های هیبریدی ساخت گروه هامون درب مجهز به مدار کنترل هوشمند با تمامی قابلیت ها اعم از امکان اتصال به چشم الکترونیک، فلاشر، لوپ دتکتور، شاسی جهت مخالف درب، PLC، اتصال به اینورتر یا همان درایو و اتصال به کلیه سیستم های BMS کلیه نقطه نظرات و درخواست مشتریان را میسر نموده است، در صورت نیاز مشتری به سرعت بالای ۸۰ سانتیمتر که استاندارد درب های فست فولد است در مدار فرمان از اینورتر یا همان درایور استفاده می گردد و سرعت را میتوان کاملا هوشمند تنظیم نمود و در ابتدا و انتهای کورس حرکتی درب فست هیبریدی حرکت آهسته می باشد تا از خسارت به قطعات مکانیکال درب فست هیبریدی یا همان سریع السیر فست رول هیبریدی جلو گیری شود. فضای مورد نیاز درب هیبریدی در بالای درگاه ورودی حدود ۷۰ سانتیمتر می باشد که درب هیبریدی فست در آن فضا روی محور اصلی رول می شود.

این درب ها به صورت عمومی در محیط های خارجی به داخلی نصب میگردد ولی اگر در داخل نیز نیاز به عایق بندی بهتر باشد می توان از درب هیبریدی استفاده نمود.

 

درب سرد خانه ای سریع بازشو

درب سردخانه ای سریع بازشو

درب سردخانه ای سریع بازشو یکی از کاربردی ترین دربها برای سردخانه ها می باشد تا با سرعت ۱.۵ متر در ثانیه مانع هدر رفت انرژی و برودت در سردخانه ها گردد. درب سردخانه ای سریع بازشو یک درب تمام اتوماتیک برقی است که ار PVC دو لایه که داخل آن از فوم های مخصوص الاستومری به همراه پروفیل های خاص پر شده و توسط موتور ۳ فاز صنعتی و کنترلر های صنعتی با سرعتی بین ۱ متر تا ۱.۵ متر در ثانیه رو به بالا رول شده و باز می شود یا برعکس، درب سریع بازشو سردخانه عایق ۱۰۰% دما با هوابندی کامل است که برای سردخانه های صفر درجه به بالا استفاده می شود.

صنایع مواد غذایی، صنایع دارویی سردخانه ها کاربرهای اصلی این نوع درب ها هستند. این درب در فروشگاه یا سالن های تولید بزرگ برای محل نگهداری گوشت و لبنیات نیز می تواند مورد استفاده باشد.

اندازه استاندارد این نوع درب ها ۳.۵ * ۳.۵ و سرعت باز و بست آن ۸۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر در ثانیه قابل تنظیم می باشد.

این درب از نوعی پارچه ابریشمی با روکش دو طرفه از جنس UV-PVC ساخت کشور بلژیک ساخته می شود.

این نوع درب برای باز و بسته شدن از یک کنترل باکس با دکمه استارت استاپ نصب شده روی دیوار کنار آن فرمان می گیرد و ریموت کنترل نیز قابل ارائه می باشد.

یک سنسور متال یا همان لوپ دتکتور مغناطیسی نیز در فاصله مناسب با درب روی زمین تعبیه می شود که برای مکان هایی مناسب است که تردد لیفتراک یا جک پالت وجود دارد که با رسیدن وسیله به سنسور درب به صورت اتوماتیک باز و پس از تردد بسته می شود.

ثابت نگه داشتن دمای محیط، کنترل دما و انرژی به علت سرعت بالا، استهلاک پایین، صرفه جویی در مصرف انرژی و پول این نوع درب را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شرکت هامون درب صدرا با کادری مجرب در زمینه تولید و راه اندازی انواع درب های اتوماتیک صنعتی و تجاری در تمام نقاط کشور خدمات خود را ارائه می دهد.

درب سریع سردخانه ای یا کلد استورج

کرکره برقی صنعتی

کرکره برقی یکی از پرکاربردترین درب هایی است که در صنعت و ساختمان استفاده می شود.

به دلیل اشغال فضای کم و بازدهی بالا حداکثر فضای مفید را برای کاربر محیا می کند که به صورت پروفیل آلومینیومی و ورق گالوانیزه و فوم پلی اورتان فشرده شده موجود است.

استاندارد ابعاد تیغه های آن تکه های ۳۰ الی ۱۲۵ میلیمتری می باشد.

از انواع کرکره برقی می توان در مصارف پارکینگی، تجاری و صنعتی استفاده نمود.

 

نصب انواع کرکره برقی پارکینگی تجاری و صنعتی با هامون درب صدرا

تضمین کیفیت و تعمیر و نگهداری